2010. február 16., kedd

Naplopó naplózás


Annyi mindent csinál ez a kiccsaj. Annyi új dolgot, én meg mindig elfelejtem leírni. Van, hogy gyorsan beírom a naptárba, hogy "megfordult, átfordult, kifordult" stb., ami éppen az nap új dolog volt, de van, hogy csak emlékezetből vésem be a babanaplóba (általában hetekkel a történés után), hogy "vót valami" :). Babanapló kettő is van. Megjegyzem mindkettő csúnya, de amúgy aranyos. Majd ha megnő Hanga és megkérdezi, hogy miért ilyen, ráfoghatom, hogy "ez volt akkoriban a divat" ahogy anyáink mondják mindenre (na az a téma is megérne egy bejegyzést) vagy "csak ezt gyártották" vagy mondom, az igazat, hogy "ajándék ló". Szóval tök jók ezek a naplók, de legalább csúnyák. Igazából túl azon, hogy ezeket kaptuk, emlékszem elvarázsolt kismama koromba nézegettem én ilyesmit, de akkor sem láttam szépet. Lehet, hogy igényes babanapló gyártással kéne foglalakozni?

Jajjj, a halálom, hogy mindenki terhesnaplót/babanaplót dob a piacra. Szinetár Dóra wááááááááááááááááá. Dupla wááááááááááááááááááááááá. SOHA NE VEGYETEK ILYESMIT KISMAMÁNAK (értelmes kismamának) AJÁNDÉKBA! Még cédé is van mellé wááááááá. A miheztartás végett, mert ő 1 énekes wáááááá.

Na de a lényeg a lényeg, amiért belekeveredtem ebbe az egész témába. Most leírom, mert eszemben van: Manócska ma bekapta a lábát! :) És nem röhögi ki a gyerektelen némber! Nagy dolog ez!! Majd megtuggya, ha neki is lesz manója :))). Szóval ez volt ma. Én megint a szokásos: Hopp, hopp! felkiáltással summáztam a történteket, amin Petya nagyokat szokott derülni. Valószínűsítem, hogy az adott pillanatban -amikor Hanga valami óriási dolgot művel- nem találoma szavakat. Vagy azért nem találom, mert lassan 6 hónapja nem aludtam át egyetlen éjszakát sem? Vagyis ha jobban meggondolom a terhesség végén sem aludtam már szóval KVÁZI sztem úgy 8 hónapja nem aludtam...lehet ezért van ez a hopp. Nem tudom, de ez van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése